loading...
Facebookta paylaş

ÖTESİZ İNSANLAR DİZİSİ OYUNCULARI KİMLER - SAMANYOLU ÖTESİZ İNSANLAR DİZİSİ KONUSU VE OYUNCU KADROSU


ötesiz insanlar dizisi, ötesiz insanlar dizisi konusu nedir, ötesiz insanlar dizisi oyuncuları kimler, ötesiz insanlar dizisi oyuncu kadrosu, ötesiz insanlar dizisi samanyolu tv, ötesiz insanlar dizisi ne zaman başlayacak, ötesiz insanlar dizisi oyuncularının isimleri, ötesiz insanlar dizisi oyuncuları kimlerdir, ötesiz insanlar dizisi konusu, ötesiz insanlar dizisi hangi kanalda, saman yolu ötesiz insanlar dizisi,


Samanyolu TV de iddalı bir dönem dizisi daha başlıyor. Samanyolu TV'de başlayacak olan Ötesiz İnsanlar adlı dizi 28 Şubat sürecini ve o döneminde yaşanan başörtü olaylarını anlatan bir dizi olarak ekranlarda olacak. Dizinin fragmanı yayınlanır yayınlanmaz ilgi çeken ve konusu itibari ile de beğenilecek gibi görünen Ötesiz İnsanlar dizisi Samanyolu TV de seyirci ile buluşacak.
Samanyolu TV Ötesiz İnsanlar dizisi Perşembe akşamları izleyicin karşısında olacak. Ötesiz İnsanlar dizisi oyuncu kadrosu belli oldu. Ötesiz İnsanlar dizisi oyuncuları arasında bir çok yeni oyuncu ve ünlü isimler yer alıyor.
Sizlere bu yazımızda Samanyolu Tv de başlayacak olan Ötesiz İnsanlar dizisi oyuncuları kimler, Ötesiz İnsanlar dizisi konusu nedir, Ötesiz İnsanlar dizisi ne zaman başlayacak, Ötesiz İnsanlar dizisinde kim kimdir gibi dizi hakkında merak edilenleri paylaşacağız..bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Samanyolu Tv Ötesiz İnsanlar Dizisi Oyuncuları Kimler

- Ergül Miray Şahin (Elif)
- Batuhan Aydar (Teğmen Deniz) (Kimdir TIKLAYINIZ>>>)
- Kadir Tataş
- Nazlı Yanılmaz (Sanem)
- Ali Seyidoğlu
- Nihan Şahin
- Ofelya Küçükayvaz (Hülya)
- Hüseyin Köroğlu (Albay Sancar)
- Dilek Canbay (Zeycan)
- Yıldırım Gücük (Yılmaz).bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan
Samanyolu TV Ötesiz İnsanlar Dizisi Konusu Nedir.

Elif Tıp Fakültesi 5. sınıfta okuyan bir öğrencidir. Deniz ise henüz göreve yeni başlamış genç bir teğmen'dir. Deniz verilen bir görev üzerine üniversiteye gelip başörtüsü hakkında araştırmalar yapıp çalışmalara katılmaktadır. Böyle sancılı bir dönemde Deniz öncesinde oldukça önyargılı yaklaştığı başörtülü insanlara karşı olan tavrı Elif'i tanıyıp onun hayatını inceledikçe fikirleri değişmeye başlamıştır. Teğmen Deniz ise günün birinde Elif'e aşık olduğunu da anlamıştır. Ancak normal şartlarda gayet masum ve normal sayılacak bu aşk dönemin şubat soğukları yüzünden adeta tarafla için kabusa dönmüştür....bu yazıyı çalanın ben taaa .....bu yazıyı çalıyorum çünkü ben bir malım kafam iki kelime yazmaya basmıyor böle hırsızlık yapıyorum allah benim belamı versin tüm hakkımda edilen küfürleri kabul ediyorum bu sitenin sahibi her söylediğinde haklıdır. çalan insan bütün bu yazıları kabul eder ve itiraz hakkı yoktur buyur çal tüm bu lafları kabul ediyorsan




Ötesiz İnsanlar Dizisi Hakkında YORUM Yapabilirsiniz.









samanyolu ötesiz insanlar dizisi oyuncu kadrosu, ötesiz insanlar dizisi başrol oyuncuları kimler, samanyolu tv deki ötesiz insanlar dizisi ne zaman oynuyor, samanyolu ötesiz insanlar dizisi hangi günler, samanyolunun yeni dizisi ötesiz insanlar dizisi oyuncuları kimler, ötesiz insanlar dizisinde kim kimdir, ötesiz insanlar dizisi karakterleri isimleri, ötesiz insanlar dizisindeki elif kim, ötesiz insanlar dizisindeki teğmen kim, ötesiz insanlar dizisindeki teğmen deniz kimdir

Kategori: , , , , ,

1 yorum:

loading...