loading...
Facebookta paylaş

İREM DERİCİ KİMDİR BİYOGRAFİSİ HAYATI VE KAÇ YAŞINDA


Etiket:biyografi,irem derici kimdir,irem derici biyografi,irem derici resimleri,irem derici albümü,düşler ülkesi şaekısını kim söylüyor,gel git akıllı şarkısını kim söylüyor,o ses türkiye irem derici,irem derici kaç yaşında,irem derici yeni şarkısı,irem derici son şarkısının adı,gelgit akıllı  şarkısı,irem derici hakkında,irem dericinin yaşı kaç,irem derici bensiz yapamazsın albümü,irem derci


Son zamanlarda pop dünyasında tekrar eden ve belirli isimlerin devamlı albüm çıkarması, yada yeni çıkış yapmaya çalışanların kayboluşlarının yaşandığı bu dönemlerde, öyle bir isim çıktı ki adından hemen söz ettirmeye başladı ve şarkısını hemen ezberleyerek söylemeye başladık.
İrem Derici yeni çıkış yapıp ve kendini ispatlayan isim oldu.

İrem Derici bensiz yapamazsın albümü ile kendini bizlere tanıttı. Kısa sürede yıldızı parlayan İrem Derici şimdilerde ise Düşler Ülkesinin Gel Git Akıllısı şarkısı ile dilimizde dolanıyor.
Hayran kitlesini hemen oluşturan İrem Derici katıldığı O Ses Türkiye yarışmasından tanıdığımız bir isim.

O Ses Türkiye yarışmasında Hülya Avşar'ın takımında olan İrem  Derici yarı finale gelmeden elenmişti. Yarışmadaki performansları ve sesi ile büyüleyen sanatçı şimdilerde yeni albümü ile karşımıza gelerek beğenileri topladı.

Peki İrem Derici kimdir, Kaç yaşındadır, Biyografisini ve Kısaca hayatını sizler için derledik.




İrem Derici Kimdir
İrem Derici Biyografisi...

İrem Derici 21 Mart 1987 yılında İstanbul'da doğmuştur. MSÜ Devlet Konservatuarı piyano bölümü ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Sosyoloji bölümü mezunu olan genç sanatçı, Müziğe daha küçük yaşlarda ilgisi olan ve 4 yaşında org çalmaya başlamıştır.
Ünlü reklamcı Hulusi Dericinin kızı olan İrem babasının şarkıcı olmasını istememsei yüzünden O Ses Türkiye yarışmasına kimseye haber vermeden katılmış, ve büyük başarı kazanmıştır. Yarışmada elenen İrem Derici bu sefer büyük oynayarak bir Single çıkartarak zorlu bir döneme girmiştir.

Melih Kibar'ın yeni bir şarkısı olan Bensiz Yapamazsın şarkısı ile çıkış yapan genç sanatçı yeni klibini Düşler Ülkesinin Gel Git Akılısı adlı şarkıya çekti.
Söz ve müziği Sezen Aksu'a ve düzünlemesi Mustafa Ceceli'ye ait olan bu şarkıda İrem Derici adını dahada duyurrak artık pop dünyasında yer edinmesini sağladı.



İrem Derici Resimleri












İrem Derici Hakkında YORUM Yapabilirsiniz







irem derici albümleri, irem derici kaç yaşında, irem derici şarkıları, irem derici hayatı, irem derici resimleri, irem derici yeni albümü, irem derici kim, irem derinin müzik hayatı, irem dericinin müzik kariyeri nasıl başladı, irem derici ne mezunu, irem derici yeni klibi, irem derici hakkında, irem derici doğum tarihi

Kategori: , , , , , , ,

32 yorum:

  1. irem çok güzel zarif olduğun kadar çok güzel şarkılar yapıyon seni çok seviyorum...süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN HAKLISIN SÜPER ŞARKILARI VAR

      Sil
    2. Katılıyorum Kendisinide şarkılarınıda beğeniyorum

      Sil
  2. sana bayılıyorum cok guzel muzık yapıyosun ve dınledıkce dınleyesım gelıyo butun sarkıların muhtesem hepsını en azından 1000 defa dınlemısımdır sesın asırı derecede cok guzel butun sarkıcılara tas cıkarırsın ılerleyen zamanlarda ..

    YanıtlaSil
  3. Bayiliyorum Sana yaa yolun acik olsun insallah

    YanıtlaSil
  4. SİZİ ÇOK SEVİYORUZ ==İREM DERİCİ==

    YanıtlaSil
  5. Süpersin arkıların da süper seni çok seviyorum ben yolun açık olsun başarıla.. <3<3<3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
  6. irem abla seni çok seviyorum. kalbimin tek sahibine şarkını çok ama çok seviyorum.Çünkü sesimi sana benzetiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum seni hemde cok benim sesim de cok benziyor seninkine

      Sil
  7. MERVE ERMUTLU1 Kasım 2014 18:25

    Seni çok seviyorum.Türkçe ödevimde bir ünlünün biyografisini anlatınızdı. Ben de tabikide İrem Derici yi seçtim.Şarkılarında güzel.

    YanıtlaSil
  8. Yalan haber irem derici bir kere boyabatlı

    YanıtlaSil
  9. merhaba irem abla senin en buyuk ve en guzel takibcinim aynen senin gibi guzelim siyah sacli guzel gozlu benim ismim nermin seni cokkkkkkkkkkkkkkk seviyommmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  10. başarılar irem derici

    YanıtlaSil
  11. İrem derici fan23 Nisan 2015 07:47

    Seni çok seviyorum İrem Derici.Tüm şarkılarını ve kliblerini çok beğeniyorum.En beğendiğim ve en sevdiğim şarkıcısın.Konser verirsen mutlaka gelirim.

    YanıtlaSil
  12. İrem abla sana bayılıyorum en büyük hayalim seni canlı canlı görebilmek istiyorum senin hayatını bile araştırdım hiç yanlışın yok hergüne seni dinliyorum üzgün veya mutlu tabletinde senin fotografların bile var seni iki gündür rüyamda görüyorum bize geliyordun

    YanıtlaSil
  13. İrem abla seni seviyorum seni dinlemesem piskolojim bozuluyor en iyi veya kötü günümde seni dinliyorum senin hayatını araştırdım senin hiç yanlışın yok tabletimde seninde resimlerin var en büyük hayalim seni canlı canlı görmek seni iki gündür rüyamda görüyorum bize gelmissin

    YanıtlaSil
  14. Irem abla seni çok seviyorum hayraninim dugunum var gelip şarkı soylesene.

    YanıtlaSil
  15. İrem abla çok tatlı çok sempatiksin senin önün çok aydınlık görünüyor başarılar rabbim yardımcın olsun şarkıların süper

    YanıtlaSil
  16. harika bu kizi cok seviyom ya

    YanıtlaSil
  17. Irem sana bayılıyorum ya sen gelmiş geçmiş en iyi sanatcilardansin bence çok dobrasın oldugun gibisin keşke herkes senin gibi olabilse ablacım bozüyüge tekrar gelmeni çok isterim seni bi kerede olsa görmek istiyorum ablacım seni çok seviyorum sen efsanesin bence

    YanıtlaSil
  18. İrem abla sana bişey sorucam
    Sadece zenginler mi güler?

    YanıtlaSil
  19. İrem abla sana bişey sarucam
    Hep zenginler mi güler?

    YanıtlaSil
  20. İrem derici sana bayılıyorum senden başka sanatçı işe yaramaz yeminle sen hepsini gömersin

    YanıtlaSil
  21. Irem dericiye aşığım çok seviorum

    YanıtlaSil
  22. Tatli kadın bence

    YanıtlaSil
  23. insaallah senin yolundan gideriz

    YanıtlaSil
  24. seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  25. vay be o güzel ses o ses Türkiye doğmuş.2011 de İrem derici o ses Türkiye ye katılmış ve sadece Hülya Avşar dönmüştü.Şimdi ise hepsi ile aynı konumda o zaman ezik gözüküyordu.ama sesi çok gzl

    YanıtlaSil
  26. Seni cok seviyorum hayraninim

    YanıtlaSil

loading...